Boekrecensie: P.S. Wat ik niet heb gezegd – bewerkt door Megan McMorris

Posted on

Vrouwelijke vriendschappen zijn enkele van de mooiste, krachtige en in sommige gevallen ingewikkelde relaties in het leven van vrouwen. Heb je ooit iets gehad dat je tegen een vriend wilde zeggen, maar niet? Heb je ooit gewenst dat je terug in de tijd zou kunnen gaan om iets te zeggen dat je niet deed? In P.S. Wat ik niet heb gezegd, brengt Megan McMorris een verzameling niet in staat geschreven door een breed scala aan vrouwelijke schrijvers om zowel huidige, verleden als overleden, in de woorden van de redacteur, ‘BFF’s, Frenemies en alles daartussenin te bedekken. ”

Van het aanraking van de We of Me van mij door Jacquelyn Mitchard over het soort vriendschap dat zo intens is dat het zelfs een periode van stilte van vijf jaar overleeft, tot de laatste brief van Kristina Wright over een vriendschap met een oudere vrouw die praktisch volledig door brieven vond , aan McMorris ‘eigen bijdrage wat Diane zou doen aan het soort echte vriendschap dat blijft bestaan, P.S. Biedt een kijkje in de privégedachten en emoties van de schrijvers. Elke lezer zal ongetwijfeld parallellen vinden met haar eigen leven – het herinneren van de vriend van de lagere school die door het land is verhuisd, maar nog steeds een levendige herinnering blijft, of de universiteitsbuddy die ondanks zeldzaam contact een vertrouwde PAL is gebleven.

Dit boek zal vrouwen helpen om enkele van hun eigen gecompliceerde vriendschappen beter te begrijpen en misschien de inspiratie te bieden om in contact te komen met lang verloren, maar niet vergeten vrienden. Het zal de lezer zeker haar eigen vriendschappen laten koesteren en mogelijk als een aanwijzer dienen dat het altijd beter is om te zeggen wat je moet zeggen terwijl je nog steeds kunt, in plaats van te wachten tot het te laat is. Een verbluffende compilatie, dit boek zou op de lezing van elke vrouw moeten gaan en cadeau, lijst.

Megan McMorris is een freelance schrijver gevestigd in Portland, OR. Ze is de redacteur van de beste vriend van vrouwen: vrouwelijke schrijvers over hun honden en kattenvrouwen: vrouwelijke schrijvers op hun katachtige vrienden, en heeft gidsen geschreven om te wandelen in Oregon en de Pacific Northwest. Haar buitenkolom, Misadventures, verschijnt in de Orgeonian. Megan heeft ook geschreven voor echt eenvoudige, glamour, leidende licht, preventie, fitness, zelf, vrouwendag en vorm, onder andere. Bekijk haar website voor nog veel meer informatie over Megan.

En waar, misschien vraagt ​​u zich af, is de CAT -verbinding hier? Naast het zijn van de redacteur van de fantastische anthologie Cat Women: vrouwelijke schrijvers op hun katachtige vrienden, bood Megan ook een fantastische goedkeuring voor Buckley’s Story:

“Voor degenen onder ons die denken – of liever, weten – dat katten iets hebben om ons in dit leven te instrueren, zul je het verhaal van Ingrid King over haar kat Buckley waarderen.”

Bedankt, Megan!

Ingrid King